Mini Løk og Bambino Løk spil
MINI LØK SELVKONTROLLERENDE SPIL
Selvkontrollerende materiale der øver evnen til at skelne, iagttage og kombinere.
Øvelserne drejer sig om at genkende og kombinere billeder vist på forskellige baggrunde, fra en diverse vinkler eller som helt billede og i udsnit. Det skærper koncentrationsevnen og opøver evnen til at arbejde struktureret. Velegnet fra 4 år i børnehaven, i indskolingen samt i de yngste specialklasser.
Læs mere om MINI-LØK nederst på denne side.
Viser 1–12 af 37 resultater
-
NET-PRIS
Addition og Subtraktion Mini løk fra 5 år
kr.67,50 -
NET-PRIS
“Jeg Kan Regne” Mini Løk fra 6 år
kr.67,50 -
NET-PRIS
Bambino LØK koncentrationsspil 2
kr.71,10 -
NET-PRIS
Bambino LØK, billeder og former 1
kr.71,10 -
NET-PRIS
Bambino LØK, billeder og former 2
kr.71,10 -
NET-PRIS
Bambino LØK, hvad hører sammen? 2
kr.71,10 -
NET-PRIS
Bambino LØK, identi/kombi
kr.71,10 -
NET-PRIS
Bambino LØK, se og sortere
kr.71,10 -
NET-PRIS
Bambino LØK, søge og sammenligne
kr.71,10 -
NET-PRIS
Bussi Rejseoplevelser mini løk
kr.67,50 -
NET-PRIS
Den Lille Trafikskole 1 Mini Løk fra 4 år
kr.67,50 -
NET-PRIS
Fodbold Lær At Tænke Logisk Mini Løk fra 5 år
kr.67,50
Mini-løk serien er et gennemtestet system, der bruges landet over i børnehaverne, på skolerne og i indskolingen – og det fungerer. Barnet får med denne æske en række brikker med numrene 1-12. Bag på hvert nummer er en grafisk figur.
Barnet lægger numrene fra 1-12 op i en rækkefølge, som bestemmes af opgaven i et af opgavehæfterne “Jeg lærer” (købes separat). Oppe i højre side af opgaven i “Jeg lærer” hæftet, ser man et grafisk mønster. Når barnet har løst opgaven, klapper de æsken eller omslaget sammen og vender den om, sådan at brikkerne nu har bagsiden opad.
– Og vupti, barnet kan nu se det samme grafiske mønster på sine brikker, som er oppe i højre hjørne af opgaven i hæftet, hvis og såfremt de har løst opgaven korrekt. Alle opgaverne i hæfterne kan løses flere gange.
Utrolig simpelt tænkt og vi har tilmed afprøvet det på vores børn på 4 -10 år, og de tændes virkelig af, at de skal se om det grafiske mønster er helt korrekt. Det betyder, at de selv kan kontrollere, om de har løst opgaven korrekt, hvilket ligeledes giver en selvtilfredshed hos børnene.